Home » Nieuws » Gestorneerde betaling lidmaatschap

Gestorneerde betaling lidmaatschap

Beste leden
Zoals jullie wellicht gemerkt hebben is vorige week jullie lidmaatschap voor Zwembad Meerssen voor seizoen 2021 geïncasseerd.
Een deel van deze incasso’s is door leden gestorneerd om uiteenlopende redenen. Onderstaande is enkel bedoeld voor de leden die gestorneerd hebben.
Indien jullie lid willen blijven van Zwembad Meerssen dan willen wij jullie verzoeken je lidmaatschap ZELF over te maken voor 1 mei op IBAN NL09RABO0318081032 t.n.v. Zwembad Meerssen o.v.v. familienummer/lidnummer en voor en achternaam.
Alle leden die 1 mei niet betaald hebben zullen uit ons systeem verwijderd worden om plek te maken voor nieuwe leden. Indien jullie besluiten gaandeweg het seizoen alsnog lid te worden, dan dien je je OPNIEUW aan te melden via onze website en een nieuw pasje aan te schaffen (kosten pasje € 5,- per persoon).
Tevens willen wij jullie erop wijzen dat de verwerking van een nieuw lidmaatschap minimaal 5 werkdagen duurt (verwerking, aanmaak en versturen van pasje). Dit jaar verlenen wij enkel nog toegang tot ons zwembad met een pasje of een los kaartje. Er wordt op geen enkel ander document (mails, foto pasje etc) meer toegang verleend. Op drukke dagen zal de verkoop van losse kaartjes beperkt worden, zodat we toegang voor alle leden kunnen garanderen.
Wij hopen jullie snel te kunnen verwelkomen in ons zwembad en er samen weer een spetterend seizoen van te maken!!
Met vriendelijke groet,
Bestuur zwembad Meerssen